הדפסת מעטפות מעוצבות – מה האופציות שעומדות לרשותנו

כשבעל עסק פונה אל בית דפוס לצורך ביצוע עבודות מסוימות, עומדים לנגד עיניו מספר דברים. ראשית, מוצרי הדפוס שהוא מבקש לרכוש מהם, אמורים לשרת אותו ביום יום לצרכים שונים, שנית, חלקם אמורים לשמש בתור מקדמי מכירות, שלישית, אותם מוצרים אמורים להבדיל אותו מעסקים אחרים.

לכן, כשמדובר על עבודות דפוס, אפשר למצוא הרבה פעמים דברים ייחודים, דברים שונים, שאומנם נראים פשוטים, לא משמעותיים, אך אם אנחנו נבחן את העניין לעומק, סביר להניח שנגלה שהם אכן משמעותיים, רלוונטיים בהיבטים שונים, הן מבחינת עיצוב והן הייחוד, המיתוג של העסק.

דוגמא טובה לכך, אפשר לראות בכל מה שקשור לנושא של הדפסת מעטפות מעוצבות. בתי עסק רבים בוחרים לפנות אל בתי דפוס לצורך הדפסת מעטפות מעוצבות בשלל צבעים, בשלל גדלים. צריך להוסיף בהקשר זה, שלא רק בתי עסק בוחרים להזמין שירות הדפסה של מעטפות. למשל, זוגות שפונים אל בית דפוס עבור עיצוב והדפסת הזמנות לחתונה, הרבה פעמים גם מבקשים להדפיס מעטפות מעוצבות בהתאמה להזמנות. כך הם יוכלו לשלוח אותן בצורה נוחה ויפה.

כשבעל עסק ניגש לבית דפוס לצורך הדפסת מעטפות, אז עומדות לרשותו כמה אופציות. אלה נבדלות אחת מהשנייה במאפיינים שונים. לפני שאנחנו נתייחס לאותם מאפיינים באופן כללי, חשוב להדגיש כאן, שכל בעל עסק צריך לחשוב לשם מה אמורות לשרת אותו המעטפות, איך הוא מתכוון להשתמש בהן, ובהתאם להחליט מה להזמין, באיזו כמות ובאיזה גודל ועיצוב.

מה הן האופציות שעומדות לצורך הדפסת מעטפות

האופציה האידיאלית היא הדפסה של מעטפה עם פרטי העסק, לוגו, פרטי התקשרות וכל מה שיכול לייחד את המעטפה עבור בעל העסק. מרבית העסקים משתמשים במעטפות מנייר רגיל, אשר עליהן מודפסות כל הפרטים הרלוונטיים עבור הלקוח. צריך לומר שיש במעטפות מסוג זה גם יתרון, מאחר והן קלות לזיהוי.

אופציה אחרת, היא להשתמש בצבעים שונים, ובכך לייחד את המעטפה ממעטפות אחרות. צריך לומר שבדרך כלל משתמשים במעטפות לבנות, כמובן שאפשר למצוא צבעים נוספים להשתמש בהן, הכל שאלה איך העסק רוצה למתג את עצמו.

עוד אופציה היא לחפש סוגי נייר מיוחדים. צריך להדגיש בהיבט זה, שיש מצבים בהם בעל העסק יבחר להזמין סוגים שונים של מעטפות, בין אם זה מבחינת גודל ובין אם זה מבחינת סגנון, ובהתאם גם מבחינת סוג הנייר. כל מעטפה תשרת את העסק לצרכים אחרים, כמובן.