הדפסת רול אפ מעוצב – איך זה יכול לשרת אותנו?

כשאנחנו רוצים לקדם מוצרים, שירותים או כל דבר אחר, יש לנו דרכים שונות לעשות את זה. אנחנו יכולים להשתמש באינטרנט לשם כך, אנחנו יכולים לפרסם אותם בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות הכתובה, על שלטי חוצות ובדרכים אחרות.

אך כשאנחנו רוצים לקדם את אותם מוצרים, שירותים, אירועים, או כל דבר אחר בשטח עצמו, בזמן אמת, עלינו להשתמש במוצרי הדפסה/עיצוב, מוצרים שאנחנו יכולים לעצב ולתכנן כמו שאנחנו רוצים, להדפיס ולהציב אותם במקומות שהקהל יוכל לראות אותם. בין אם מדובר בקהל שמגיע למקום באופן ספציפי ובין אם מדובר בקהל שעובר באופן רנדומאלי, מקרי במקום. כפי שאפשר להבין, לעיתים אותם מוצרים נועדו לשרת קהל מדויק, על פי אלמנטים מסוימים שאנחנו מחפשים, ולעיתים הם כלליים יותר, ופונים לכל אחד.

דוגמאות טובות לכך אפשר למצוא למשל, במתקני תצוגה לתערוכות. אלו מתקנים שנועדו להציג מוצרים מסוימים לקהל שמגיע לתערוכה, למשל, בדוכנים של העסק שמציג שם או באופן כללי יותר. כך משתלב הרעיון של הדפסת רול אפ מעוצב.

רול אפ, הוא מוצר דפוס שאנחנו יכולים להציב במקומות שונים ועליו לפרסם מוצר, שירות או כל דבר אחר שאנחנו רוצים במטרה למשוך את קהל היעד שלנו. נהוג להשתמש ברול אפים במקומות ובצורות שונות. אנחנו נמצא בתוך ומחוץ לעסק, אנחנו נמצא אותו בחנויות, משרדים, מוסדות ציבור, מוסדות אקדמיים ומקומות אחרים. יש מקרים בהם מפרסמים על גבי הרול אפ מוצרים, יש מקרים שמפרסמים שירותים, ואפילו אנשים, למשל אם מדובר על מפלגות או ארגונים, וכדומה.

השאלה שעומדת בבסיס העיצוב של רול אפ כזה או אחר, על סמך מה מחליטים איך לעצב אותו. בין אם זה מבחינת גודל, בין אם זה מבחינת צבעים ובין אם זה מבחינות אחרות.

איך בוחרים כיצד לעצב רול אפ

מן הסתם, הדבר העיקרי שאנחנו צריכים לחשוב עליו הוא, לשם מה הרול אפ אמור לשרת אותנו. למי הוא פונה, לאיזה קהל, לאיזו מטרה, מה בדיוק אנחנו רוצים להשיג דרך הצבת הרול אפ במקום כזה או אחר. האם יש לו מטרה שיווקית או מטרה אחרת.

כמו כן, אנחנו צריכים לבחון מה תהיה הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר, מה תהיה הדרך הנכונה לעצב את הרול אפ, כך שהוא יספק לנו את המטרות שלנו. זה אומר, מה יהיה הגודל, מה יהיו המידות שלו, איך נשתמש בו, איזה צבע יהיה ברקע, מה יהיה גודל הפונטים, צבע הפונטים ועוד.

נקודה נוספת שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, איך בדיוק אנחנו מתכוונים להשתמש בו, כלומר איפה אנחנו מתכוונים להציב אותו באופן מעשי וכיצד הוא ישתלב במקום. אומנם זה פחות קשור להדפסה, איך זה כן קשור לעיצוב וכן לחומר בו אנחנו נשתמש לצורך ייצורו.