הזמנת כרטיסי ביקור מעוצבים – הכרטיס שמציג אותנו לעולם

גם היום, בעידן האינטרנט, בעידן בו יש רשתות חברתיות, אתרים וכדומה, עדיין אחד האמצעים, הכלים הטובים ביותר לחשיפה, להיכרות ראשונית בתחום העסקים, היא דרך כרטיסי ביקור.

אנחנו יכולים לראות בעולם של שירותי דפוס, מוצרים כגון כרטיסי ביקור מגנטיים וכן כרטיסי ביקור רגילים, כלומר על נייר, אשר מוזמנים על ידי בעלי עסקים ובעלי מקצוע, אנשי מכירות או עובדים בתחומים ובתפקידים שונים, אשר משתמשים בכרטיסים, בין אם זה מול לקוחות, בין אם זה מול קולגות בתחום או מול גורמים אחרים איתם הם רוצים לעבוד או לייצר מערכת יחסית מקצועית.

מן הסתם, יש חשיבות עצומה לשאלה כיצד הכרטיס יהיה מעוצב, כיצד הוא יהיה בנוי. אנחנו צריכים לזכור, אותו כרטיס ביקור שאנחנו מחזיקים ביד, מציגים אותו ומעבירים הלאה, הוא תעודת הזהות המקצועית שלנו, הוא הכלי שלנו לחשוף את עצמנו, לשווק ולקדם אותנו . לכן, אנחנו לא יכולים להציג כרטיס שאיננו מעוצב בצורה יפה, איננו כתוב בצורה מרשימה, וכמובן אנחנו לא יכולים להציג כרטיס שלא מספק לצד השני את כל המידע הרלוונטי עלינו, בין אם זה פרטי התקשרות ובין אם זה פרטים אחרים, מקצועיים.

לכן, כשניגשים אל בית דפוס לצורך הזמנת כרטיסי ביקור, הרי שעלינו לדעת, כיצד אנחנו רוצים לעצב אותם, עלינו לחשוב ולתכנן היטב, מה בדיוק נרצה שיהיה כתוב על הכרטיס ויתרה מזו, אילו צבעים נרצה שהכרטיס יכיל, מה יהיה עיצוב וגודל הפונטים, וכאמור, מה הפרטים שנרצה שיהיו כתובים על גבי הכרטיס. חשוב להדגיש, עוד שיש גם משמעות לסוג הנייר בו נרצה להשתמש, ככל שהוא יהיה יותר קשיח, יותר איכותי, כך הוא יהיה גם יותר מרשים וכן הסיכוי שייהרס, הוא קטן יותר.

איך מתכננים עיצוב של כרטיסי ביקור

צריך לזכור, כשאנחנו מעצבים ומתכננים כרטיסי ביקור, בעצם אנחנו מעצבים כלי משמעותי לפרסום ושיווק של העסק שלנו. לכן אנחנו צריכים לחשוב מה יעשה רושם על הלקוח, מה ישרת אותו בצורה האפקטיבית ביותר, איזה כרטיס ואיזה עיצוב יאפשר לנו להעביר את המסר שאנחנו רוצים, בצורה הטובה ביותר.

מן הסתם, זה תלוי במספר נקודות. בראש ובראשונה, אנחנו צריכים להתייחס לשאלה, האם בית הדפוס אליו אנחנו פונים, יכול באמת להוציא את זה לפועל, יכול לספק לנו כרטיס ביקור ברמה הגבוהה ביותר. אחרת, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו, עם תכנון מסוים, בזמן שהמוצר עצמו, יהיה שונה לגמרי.

כשאנחנו מתכננים עיצוב של כרטיס ביקור, עלינו לחשוב תחילה, איזה צבע יעביר בצורה טובה את המסר שלנו. זה אומר שעלינו לבחור צבעים לרקע וצבעים לפונטים השונים. מן הסתם, עלינו להגדיר איך הפונט יהיה כתוב האם בצורה רגילה או מיוחדת, וכן, כפי שציינו, אילו פרטים בדיוק אנחנו רוצים להציג והאם נציג אותם על צד אחד או על שני הצדדים בכרטיס.