המידות המומלצות לכרטיס ביקור – איך בוחרים את המידה המומלצת עבורנו

כשאנחנו חושבים ומתכננים יצירת מוצר מסוים, אחד הפרטים החשובים ביותר שאנחנו צריכים לשים לב אליהם זה המידות שלו. לא משנה במה מדובר, לא משנה איזה מוצר אנחנו רוצים לייצר, חשוב שאנחנו נקפיד על מידות סבירות, בין אם זה ביחס למפרט שלו ובין אם זה ביחס לאופי השימוש שאנחנו נעשה במוצר, בסופו של דבר.

על כן, כשאנחנו מתכננים מוצרים לדפוס, עלינו להקפיד על כך שהם יהיו בגודל הנכון עבורנו, על מנת שנוכל להשתמש בהם בצורה אופטימאלית. זה לא משנה אם פנינו לייצור מתקני תצוגה לתערוכות או אם אנחנו מכוונים למוצרים אחרים. כמובן שבמקרים רבים זה גם ישפיע על שאלת העלויות.

כך למשל, מחירים להדפסת כרטיסי ביקור מושפעים, בין היתר מהמידות של הכרטיס. לכן, אנחנו צריכים להתייחס לשאלה מהי המידה המומלצת עבורנו, בין אם זה בהיבט הפרקטי ולקחת בחשבון, גם את השאלה הכלכלית, עד כמה זה יכול להשפיע על העלויות, עד כמה באמת אנחנו יכולים לעמוד בכך.

צריך להדגיש, שמן הסתם, ככל שאנחנו נדפיס יותר כרטיסי ביקור, כך העלות הכוללת אומנם תעלה אך המחיר פר כרטיס יירד. לכן, כשאנחנו מחשבים את העלויות הכוללות של הדפסת כרטיסי ביקור, עלינו לקחת בחשבון גם את השיקול הזה.

לפני שנציג איך בוחרים ומחליטים על מידות מומלצות לכרטיסי ביקור, חשוב לזכור, אנחנו יכולים להדפיס כרטיס בכמה גדלים, על מנת לספק אותם ללקוחות ואלה יוכלו לעשות בהם שימושים שונים על פי הצורך, אם זאת, יהיה הרבה יותר הגיוני, להזמין כרטיסי ביקור בגודל אחיד, על פי התאמות מסוימות שנעשה, בהתאם למה שנראה לנו משמעותי.

איך בוחרים את המידה המומלצת

ישנם כמה פרמטרים שיעזרו לנו להחליט, מה הן המידות המומלצות לכרטיסי ביקור:

ראשית, מה יכול להתאים לארנק, כיס בחולצה או נרתיק סלולר. כלומר, אנחנו צריכים לחשוב, איזה גודל כרטיס ייכנס בצורה נוחה לאחד האלמנטים שהצגנו מבלי שיילך לאיבוד, מבלי שיתקמט או כל דבר אחר.

שנית, אנחנו צריכים לבחון מה יהיה הגודל המתאים ביחס לשאלת הפרטים שכתובים על הכרטיס. חשוב להקפיד על כך שהכרטיס יהיה ברור, שהכרטיס יעוצב בצורה יפה והפרטים יהיו כתובים בצורה ברורה עם פרטים מלאים, טלפון, כתובת, שם העסק.

שלישית, מן הסתם, המטרה העיקרית שלנו צריכה להיות שהנמען יוכל להשתמש בכרטיס והוא לא יילך לאיבוד.

המידות המומלצות הן סנטימטרים בודדים, לא מעבר לכך ולא פחות, על מנת שהכרטיס יהיה ברור ומדויק.