כרטיסי ביקור מגנטיים – כיצד מעצבים ולשם מה הם משתמשים

אחד האמצעים הטובים והנוחים ביותר לצורך שיווק וקידום, הוא הדפסת כרטיסי ביקור באופן כללי ובפרט כרטיסי ביקור מגנטיים, כמו אלה שאנחנו יכולים למצוא לא פעם על דלתות הבית או העסק שלנו, על מקררים במקומות שונים וכן על אמצעים אחרים שניתן להדביק עליהם מגנטים.

בעולם של שירותי הדפסה, אנחנו יכולים למצוא מגוון רעיונות ואמצעים כיצד אפשר לקדם ולשווק עסקים, בעלי מקצוע, מוצרים ושירותים שונים. בין היתר כאמור, ניתן להשתמש בכרטיסי ביקור מגנטיים. צריך להדגיש, זה לא אומר שאין צורך לפנות אל בית דפוס עבור הזמנת כרטיסי ביקור מעוצבים או אחרים, שכן גם להם אנחנו יכולים למצוא שימושים שונים, ולא פעם הם גם לא בהכרח דומים.

הרעיון של כרטיסי ביקור מגנטיים הוא מאוד פשוט. אנחנו יכולים לעצב ולייצר אותם, על מנת לספק ללקוחות שלנו ולגורמים אחרים, כרטיסי ביקור אותם יוכלו להדביק על דלת הבית, המשרד או בכל מקום אחר. כמו כן, אנחנו יכולים להשתמש בהם לצורך שיווק העסק שלנו, על ידי כך שנדביק אותם בעצמנו על גבי דלתות של בתים פרטיים או עסקים, וכן אנחנו יכולים לשים אותם על השמשה של הרכב בחלקו החיצוני, כך הנהגים יוכלו לראות את הכרטיס ולהשתמש בו, בשעת הצורך.

המשמעות של כרטיסי ביקור מגנטיים

לפני שנסביר כיצד מעצבים כרטיסי ביקור מגנטיים בצורה נכונה, צריך להבין את המשמעות שלהם מבחינת קידום וחשיפה.

על פניו, כיום אנחנו יכולים להשתמש באמצעים וכלים הרבה יותר מתקדמים בשביל לשווק ולקדם את עצמנו. בין אם זה אתרי אינטרנט, פרסום על גבי שלטי חוצות, טלוויזיה, רדיו ועוד. אך אנחנו צריכים לזכור נקודה חשובה, זה לא רק האמצעי דרכו אנחנו מבקשים לפרסם ולשווק את עצמנו, אלא זה גם האופן בו אנחנו יכולים להגיע אל הקהל בצורה ממוקדת, ישירה, וכאן בדיוק היתרון של כרטיס ביקור מגנטי, שכן, זה מאפשר לנו להגיע אל לקוחות קיימים או פוטנציאליים בצורה ישירה, מאוד ממוקדת.

למשל, אם אנחנו רוצים לפרסם ולשווק את העסק שלנו בשכונה, אז יהיה לנו הרבה יותר קל לעשות את זה, באמצעות כרטיסי ביקור אותם נחלק ללקוחות או נדביק על דלתות הבתים שלהם.

Employees identification card id badges holders with lanyards cord and strap clips black realistic samples set vector illustration

כיצד מעצבים כרטיס ביקור בצורה נכונה

בסופו של דבר, הכרטיס אמור להכיל פרטים מאוד ברורים, ספציפיים. למשל, שם העסק, פרטי התקשרות, כתובת, סלוגן או לוגו וזהו. הם צריכים להיות ברורים, רהוטים, כתובים בצורה יפה וייחודית.

אם אנחנו נכתוב יותר מדי דברים, אז הכרטיס לא יהיה ברור, יהיה קשה להבין מה בדיוק אנחנו רוצים להעביר, איך בדיוק אנחנו מצפים שהלקוחות ישתמשו בו. לכן, אנחנו צריכים לחשוב כל הזמן, איך מצמצמים את המסר ומעבירים אותו בצורה ברורה, פשוטה ורהוטה.