מחירים להדפסת כרטיסי ביקור – איך מבררים וכיצד יודעים מה המחיר הנכון עבורנו

כשאנחנו מתכננים לרכוש מוצרי דפוס שונים, מוצרי דפוס שאמורים לשרת אותנו מבחינה מקצועית או מבחינות אחרות, אזי שעלינו לקחת בחשבון, מן הסתם, את שאלת העלויות. כמה זה יכול לעלות לנו אל מול שאלת הרווח האפשרי.

מן הסתם, מוצרי הדפסה, אמורים לעזור לנו, כך או אחרת, לקדם ולשווק את העסק שלנו או אותנו כבעלי מקצוע. לכן, גם אם לא ברור לנו באופן מדויק כמה כסף הם יכולים להכניס, אנחנו יכולים להניח בוודאות די גבוהה, האם המחיר שנשלם על אותם מוצרים אכן משתלם, האם אכן מדובר במחיר שיש היגיון כלכלי שנשלם אותו.

על מנת לענות על השאלה הזאת, צריך להבין ממה מורכב מחירם של כרטיסי ביקור וכיצד אנחנו יכולים לדעת מה המחירים. זאת על מנת שנוכל לבצע השוואה בין המקומות השונים וכן בין סוגי כרטיסים שונים. אנחנו יכולים להניח שכרטיסי ביקור מגנטיים למשל, עולים יותר מכרטיסי ביקור רגילים, וכן אם אנחנו בוחנים את המידות המומלצות לכרטיס ביקור, עלינו לקחת בחשבון, שבמערכת השיקולים להדפסת כרטיס במידות כאלה ואחרות, עומד גם השיקול הכלכלי.

לפני שנענה על השאלות הנ"ל, צריך לומר שהמחירים עם השנים השתנו, מצד אחד, איכות העבודה הפכה להיות גבוהה יותר, שכן הכלים והאמצעים השתכללו, מצד שני, היום התהליך הוא הרבה יותר פשוט, הוא נעשה בצורה הרבה יותר מהירה, יותר נוחה, לא דורש הרבה זמן וגם לא כוח אדם גדול.

כמה עולים כרטיסי ביקור

אין לשאלה הזאת מחיר קבוע, שכן כל מקום גובה עלות אחרת, מה עוד שהמחיר נקבע על פי פרמטרים שונים. ברמת העיקרון, ככל שמדפיסים יותר, אז פר כרטיס המחיר יורד, ומן הסתם, ככל שמוסיפים יותר אלמנטים, למשל למינציה מט, מידות גדולות, הדפסה על שני צדדים, אזי שהמחיר עולה.

המחירים נעים סביב עשרות שקלים עבור מאה כרטיסי ביקור ועד מאות שקלים אם מדובר בכמות גדולה יותר וכמובן בהדפסה באיכות גבוהה יותר.

מה משפיע על המחיר ואיך אנחנו צריכים לבחון את זה

ישנן 2-3 נקודות עיקריות שמשפיעות על מחיר הכרטיסים:

כמות – כאמור, ככל שנדפיס יותר, אומנם נשלם יותר, אך פר הכרטיס המחיר יהיה יותר נמוך. מבחינה כלכלית ומקצועית זה ישתלם לנו. מאחר וכך תמיד יהיו לנו כרטיסי ביקור לחלק ללקוחות, ספקים או גורמים אחרים, וההשקעה היא יחסית נמוכה.

איכות הנייר –  אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של ניירות אשר מתאימים לכרטיסי ביקור, החל מכרומו מבריק, כרומו מט, נייר נטול עץ ועוד. מחירו של כל נייר הוא שונה ולכן גם המחיר של ההדפסה על גבי נייר זה היא שונה.

עיצוב – גם לעיצוב הכרטיס יש מחיר, הוא מגיע בנפרד ממחיר הדפסה, אך יש לקחת אותו בחשבון בתקצוב הפרויקט.