עיצוב והדפסת הזמנות לחתונה – מה הן האופציות שעומדות לרשותנו

אחד השלבים הכי מרגשים בתכנון וארגון חתונה, מגיע כאשר אנחנו אוספים את ההזמנות מבית הדפוס ומתחילים לחלק אותן בקרב בני משפחה, חברים, מכרים ומוזמנים אחרים. זה החלק בו, אפשר לומר שהאירוע הופך להיות הרבה אמיתי, הרבה יותר רלוונטי, מציאותי.

בשביל להגיע לרגע הזה, כפי שאפשר להבין, עלינו לפנות אל בית עסק שמתמחה בייצור מוצרי הדפסה/עיצוב, בשביל שיעזור לנו בתהליך העיצוב וכמובן בשביל שידפיס עבורנו את ההדפסות. צריך לומר בהקשר זה, שבמקרים רבים, לא מדובר בבתי דפוס שונים מאלה שמציעים מוצרי דפוס לעסקים בסדרי גודל שונים. עם זאת תהליך העבודה יכול להיות שונה ברמות מסוימות.

היום, בניגוד לעבר, כל התהליך יכול להתבצע דרך האינטרנט מבלי שאנחנו צריכים בכלל להגיע אל בית הדפוס, אלא רק בשביל לאסוף את ההזמנות בסיום התהליך העבודה. מה עוד שגם תהליך העיצוב, יכול להתבצע באופן עצמאי. מה שכן חשוב להדגיש, יחד עם ההזמנות, אנחנו יכולים גם להזמין עבודה עבור הדפסת מעטפות מעוצבות. אותן הזמנות ייכנסו כמובן אל המעטפות ויישלחו או יימסרו ביד למוזמנים השונים.

כאמור, תהליך העיצוב של אותן הזמנות יכול להתבצע בצורות שונות. הוא יכול להתבצע על ידנו, באופן חופשי, כאשר אנחנו נבחר להשתמש בתוכנות עיצוב שונות וכך נוכל לעצב את ההזמנה כפי שנראה לנו לנכון. סביר להניח שנעשה את זה בהתאמה למאפיינים אישיים כאלה ואחרים. כמו כן, אנחנו יכולים להשתמש בשירות העיצוב של בית הדפוס, אשר יקבלו מאיתנו הסבר כללי מה אנחנו מחפשים, הם יציגו לנו רעיונות וסקיצות, ועל פיהם נבחר את ההזמנות המתאימות לנו. בסופו של דבר, תהליך ההדפסה יתבצע בבית הדפוס כמובן.

אילו אופציות עיצוב עומדות לרשותנו

אופציה אחת, היא אופציה כללית. אנחנו יכולים למצוא דוגמאות של עיצובים מאוד כלליים, פשוטים, כאלה שכוללים בסך הכלל קישוטים סטנדרטיים, ועל גבי ההזמנה לציין את שמנו, שם ההורים, ופרטים שקשורים לאירוע ולמקום בו הוא נערך.

אופציה שנייה, היא לבחור בקומיקס או אנימציה. זו אופציה מאוד מקובלת היום, מאחר והרבה מאוד אנשים אוהבים את הסגנון הזה ויחסית קל לעצב את ההזמנה בצורה כזו. זה גם מאפשר לנו לייצר הזמנה הרבה יותר מיוחדת, הרבה יותר מרשימה.

ישנם זוגות שבוחרים להשתמש במוטיבים אישיים לצורכי עיצוב ההזמנה. למשל, הם לוקחים תמונות אישיות שלהם ובעזרתן מעצבים את ההזמנה. ראשית, זה יוצר הזמנה מקורית שאף אחד לא יכול לחקות, שנית, זה הרבה יותר אישי, יותר מרשים.

יש כמובן אופציות נוספות לעיצוב, בין אם זה שימוש בתמונות נוף, שימוש בתמונות של חיות אהובות, שימוש במנטרות ידועות וכאלה שבני הזוג מתחברים אליהן ועוד.

צריך לקחת בחשבון, שהעיצוב זה רק שלב אחד בתהליך שיוביל בסופו של דבר, להדפסת ההזמנות, שליחתן או מסירתן בפועל.